ای آسمان روزی دعاهاحرمتی داشت
این جبهه هااین اسخوان هابرکتی داشت
هر فاطمیه با شهیدان الفتی داشت
تابوتشان بردوش مردم قیمتی داشت
بر اینهمه محرومیت باید بگرییم
بر این دل پر معصیت باید بگرییم
دیگرچراشوق شهادت هابه سرنیست؟
دراشک های روضه های مااثرنیست؟
دیگرچراازآن تفحص ها خبرنیست؟
مارا بسوی آسمان عزم سفرنیست؟
ای کاش ازاین زخم کاری مینوشتم
برروی جعبه یادگاری مینوشتم
بعدازشماتنهاو تنهامانده ام من
باعمرطولانی به دنیامانده ام من
باز من و یک حس و حال کربلایی
شعر کجایید ای شهیدان خدایی