اخلاص در عمل
آیت الله بروجردی و اخلاص در عمل
آیت الله سیدمصطفی خوانساری فرمود: روزی در خدمت آیت الله بروجردی (ره)شسته بودم، عده ای از دوستان ایشان از خدمات و کارهای آن بزرگوار تمجید می کردند. من عرض کردم که آقا در روایت دارد:
«خَلِّصِ الْعَمَلَ فَإِنَّ النّاقِدَ بصیرٌ بصیرٌ؛ عملت را خالص کن، زیرا حساب رس اعمال، کاملاً بیناست.»
تا این عبارت را خواندم، اشک از دیدگانش جاری گشت و حالش دگرگون شد و رو کرد به آقایان و فرمود: بله، «خَلِّصِ الْعَمَلَ فَإِنَّ النّاقِدَ بصیرٌ بصیرٌ؛ مهم، انجام خدمات فراوان نیست، بلکه مهم، اخلاص در عمل است».
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۸ ساعت 15:59 توسط معاونت فرهنگی هنری کانون
|
بنام خدا