كاروان زائران كربلا ازمسجد حضرت علي اصغر(ع) درروزگذشته با قرائت دعاي پرفيض عاشورا وخداحافظي والتماس دعاي كانون فرهنگي توحيدوحضارعازم كربلا ي معلي شدند.دراين سفر يك دستگاه اتوبوس اعزام گرديد.ازهمه آنها التماس دعا وآرزوي سلامتي داريم.